آنه تمام عاشقانه هایت را رها نکن

اندکی از آن چیز خوبی است

البته نه زیاد اما کمی از آن را حفظ کن

****

من فکر می کنم که ما همیشه

افرادی را که به ما نیاز دارند

بیشتر دوست داریم

****

عذرخواهی و بخشیده شدن

به شما احساس دوست داشتنی بودن می دهد

اینطور نیست؟

****

وقتی داستان‌ های غم انگیز می‌ خوانیم

با شهامت خودمان را در آن موقعیت‌ ها تصور می‌ کنیم

ولی به محض اینگه واقعا غصه دار می‌ شویم

تازه می‌ فهمیم تحمل کردنش چه کار سختی است

****

تا زمانی که نمردی

هرگز از غافلگیر شدن در امان نیستی

****

این یکی از مزایای سیزده سالگی است

که شما خیلی بیشتر از زمانی

که فقط دوازده ساله بودید می دانید

****

این دنیا ارزش زندگی کردن رو داره

تا وقتی توش لبخند باشه

****

همیشه می تونی از همه چیز لذت ببری

من اینو تجربه کردم

فقط باید تصمیم بگیری که اینو می خوای

****

مردم به من می خندند

زیرا از کلمات بزرگ استفاده می کنم

اما اگر ایده های بزرگی دارید

باید از کلمات بزرگ برای بیان آن ها استفاده کنید

اینطور نیست؟